1. читання Контрольна робота.Робота з літературним твором.
2. Українська мова
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором
(письмово)
Письмова перевірка досвіду читацької діяльності передбачає читання учнями
тексту самостійно мовчки або пошепки. Після первинного ознайомлення з текстом,
під час його опрацювання учні виконують письмові завдання на перевірку
сформованості вмінь визначати основну думку твору, його тему, розрізняти жанри,
встановлювати послідовність подій у творі, характеризувати вчинки дійових осіб,
пояснювати зображувальні можливості художнього слова.
Колючі гості
Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка
помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка
підійшла до неї й питає:
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на
купку жовтого листя під яблунею.
Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що
листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там?
Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за
ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний.
Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
- Пий!
Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й
почав пити.
Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла
поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне,
вона й відскочила.
Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими
намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.
Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак,
якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сім’ю.
Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро
одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати.
Після того сім’я їжачків приходила ще кілька
разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів. (Віра
Оберемок)
1. До якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.
_________________________________________________________________
2. Заповни таблицю.
Герої твору «Колючі гості»
|
|
Люди
|
Тварини
|
_________________________________
|
___________________________________
|
__________________________________
|
__________________________________
|
3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності
відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що ________________________
Очі їжачка були схожі на ____________________________________________
5. Запиши відповідь на запитання.
Де дівчинка знайшла їжачка?
_______________________________________________________________
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
_______________________________________________________________
6. Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок
«Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)
____________________________________________________________
_________________________________________________________________
3. Математика. Додавання і віднімання іменованих чисел.Задачі, які повязані з пропорційнимивеличинами.
1.Порівняй
іменовані вирази
6 ц – 7 кг □ 56 кг
120 кг + 100 кг □ 2 ц
А) ˃; ˃
Б) ˂; ˃
В)
=; ˂
2.
Порівняй іменовані вирази
55 мм □ 5см + 5 мм
100 мм + 900 мм □ 1 дм
А)
˃; ˂
Б)
=; ˂
В)
=; ˃
3.Виконай
додавання іменованих чисел
350 кг + 56 кг
456 мм + 232 мм
А)
405 кг; 688 мм
Б)
406 кг; 685 кг
В)
406 кг; 688 кг
4.Виконай
віднімання іменованих чисел
2 ц – 120 кг
429 м - 226 м
А)
70 кг; 203 м
Б)
80 кг; 203 м
В)
80 кг; 201 м
5.Знайди
невідому величину за таблицею
Маса
одного пакета
|
Кількість
пакетів
|
Загальна
маса
|
3 кг
|
8
|
? кг
|
А)
24 кг
Б)
18 кг
В)
23 кг
6.Скільки кілограмів ягід в одному кошику на малюнку?
А) 5 кг
Б) 4 кг
В) 7 кг
7.Матвій допомагав бабусі
Варварі поливати городину. Бабуся сказала, що потрібно принести 40 л води. Юнак
приніс 5 відер, і бабуся сказала, що цієї води досить. Скільки літрів містить 1
відро?
А) 40 л
Б) 48 л
В) 8 л
4.Російська мова . Учимся работать со словарем.
Домашнее задание: Упрражнение 309
5.Я у світі .Земля - спільний дім для людей.
6. Трудове навчання: Виготовлення підставки для ручок і олівців.
Немає коментарів:
Дописати коментар