1.Літературне читання.Опрацювання творів із "Хрестоматії сучасної української літератури"
2 Українська мова
Контрольна робота. Мовна тема : "Дієслово"
На 2
сукн. — по 4 м, ?
На 3
спідн. — по 8 м, ?
Контрольна робота. Мовна тема : "Дієслово"
3 клас
Навчальна мовна
тема
Дієслово
І варіант (дівчаткам)
1.Дієслова
відповідають на запитання…
А) хто? що?
Б) що робить? що зробив? що роблять?
В) який? яка? яке?
2 . Чим
переважно дієслово буває в реченні?
А) Підметом; Б)
присудком;
В) другорядним членом.
3. Визнач присудок у реченні.
Вітерець повіває з теплого краю.
А) повіває; Б) теплого; В) вітерець.
Вітерець повіває з теплого краю.
А) повіває; Б) теплого; В) вітерець.
4.Запиши
питання, на які відповідають подані
дієслова.
Розповідає -____________
Прочитав - _________________
Писати -____________________
5.До
поданих слів добери антоніми
Говорити - ______________________
Умирати -
____________________
Відчиняти -_______________________
6. Випиши дієслова.
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
Співають, радість, вечір, переніс, тримати, тренуватися, вмивалося, ревіла, касир, прозоре, виробник, працюють , міркують .
7.Спиши ,
добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. Одним з
останніх (залітає, повертається,) у
рідний край соловейко. І тоді у садах ( співають , кричать, лунають) солов’їні
концерти. Все (прокидається, встає)
від сну.
8. Склади
есе на тему «Птахи наші друзі» (4- 5 речень)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 клас
Навчальна мовна тема
Дієслово
ІІ
варіант (хлопчикам)
1. Слова, що називають дію предмета, називаються…
А) іменниками; Б) прикметниками;
В) дієсловами.
А) іменниками; Б) прикметниками;
В) дієсловами.
2. Чим переважно дієслово буває в реченні?
А) Підметом; Б) присудком;
В) другорядним членом.
А) Підметом; Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Визнач
присудок у реченні.
У міському
парку грав оркестр.
А) міському; Б) грав ; В) оркестр.
4.Запиши
питання, на які відповідають подані
дієслова.
Розмовляє
-_______________________
Знайшов -___________________________
Мандрувати -_______________________
5. До поданих слів добери синоніми
Ходити
- _________________________
Говорити
- ________________________
Радіти
-____________________________
6. Випиши дієслова.
Замислився, сумний, зелень, гуркоче, затишок, рибалить, стрибати, мерзла, перукар, лікував, звертали, мерзнути, водій.
Замислився, сумний, зелень, гуркоче, затишок, рибалить, стрибати, мерзла, перукар, лікував, звертали, мерзнути, водій.
7.Спиши , добираючи з дужок потрібне за
змістом дієслово.
Нарешті ( прийшла,
зайшла, насунула) весна. Тепле проміння
( зігріло, окутало ) землю. З вирію вже
(налетять ,повернуться) птахи.
8. Склади есе на тему «Прийшла весна» (4- 5 речень)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3) Математика.
Множення і ділення
трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне
порівняння двох добутків
1.
Математичний диктант
— Запишіть вирази та знайдіть їх значення.
• Перший множник 6, другий — в 2 рази більше. Знайдіть добуток.
• Знайдіть половину числа 880.
• Суму чисел 310 і 690 розділіть на 100.
• Різницю чисел 810 і 750 помножте на 4.
• У скільки разів число 9 менше, ніж 900?
• Чому дорівнює добуток, якщо один з множників 903, а другий — 1?
Відповіді:
6 • (6 • 2) = 72 (810 - 750) • 4 = 240
880:2 = 440
900:9 = 100
(310 + 690): 100 = 10 903 • 1 = 903
(грн))
2. Хвилинка каліграфи (с. 171)
— Сьогодні ми повторимо множення і ділення трицифрових чисел, закони та
властивості множення й ділення.
1. Робота за підручником
(с. 171-152)
Завдання
87.(усно)
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2* 5 (Так)
8 + 8 + 8 + 8 = 8* 4 (Так)
10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 10 = 10 • 5 (Ні)
13+ 13+ 13 = 13 *3 (Так)
27 + 27 = 27*4 (Ні)
81 + 81 + 81 + 81 = 81 • 4 (Так)
Закони та властивості множення й
ділення. (Запам'ятай)
а • 1 = а а • 0 = 0
1 • а = а 0 • а = 0
а: 1 = а 0 : а = 0
а : а = 1 На 0 ділити
не можна!
3. Завдання
89 усно розв’яжіть приклади.
4.Завдання 90. Самостійна робота
11•7 = 360:6 = 26•2 = 45:3 =
13•5 = 264:2 = 123•3 = 96:4 =
5. Задача 91
план розв’язання задачі.
1) Скільки всього чарівників?
2) Скільки дітей у одного чарівника?
3) Скільки дітей у всіх чарівників?
Розв’язування задачі
Biдповідь: 54 дитини у всіх чарівників.
6. Задача 92
На ?
|
Відповідь: у 3 рази більше мережива витратила швачка на спідниці,
ніж на сукні.
7. Завдання 93
— Яку фігуру називають квадратом?
— Чим відрізняється квадрат від прямокутника?
— Як знайти периметр квадрата?
8. Розв'язування логічних
завдань(Усно)
1) Завдання 94. Практична робота.
— На мотузці зав’яжіть 3 вузлики так, щоб кінці мотузки залишалися
вільними. На скільки частин вузлики поділили мотузку? (3 + 1=4 частини)
2) Три брати за 7 хв з’їли 63 вареники. Скільки вареників з’їсть один брат
за 4 хв? (Усі брати з’їдали однакову
кількість вареників.)
3) Ремонт половини даху коштує 280 грн. Скільки коштує ремонт цілого даху? (280 • 2 = 560 грн)
4) Коли чапля стоїть на одній нозі, вона важить 3 кг. Скільки важитиме
чапля, якщо вона встане на дві ноги? (3
кг)
9. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 172,
завдання 95; 96
Немає коментарів:
Дописати коментар