четвер, 7 травня 2020 р.

07 травня четвер

1.Основи здоров'я.
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня!
Миру бажаємо кожній родині,
Щастя, здоров'я — кожній дитині!
Тема уроку Бережи свій організм - не перевтомлюй його!
 Притча
Одного чоловіка якось запитали:
- Що тобі потрібно, щоб бути повністю щасливим?
Може мішок золота?
- Ні, без цього я можу обійтися.
Може багатоповерховий палац?
- І це мені не потрібно.
Може, дорогоцінне каміння та прикраси?
- У мене їх не було, і я чудово без них обходився.
- Смачна їжа?
- Після важкої праці і черствий окраєць здається смачним.
- То що ж тобі потрібно для щастя?
- Те, — відповідає, — що не можуть замінити ні гроші, ні палаци, ні коштовності.
- Що ж це?
(- Як ви думаєте, що відповів чоловік?)
Люди кажуть, головне — це здоров'я, а інше все буде.

Сьогодні ми продовжимо говорити про емоції, про те, як вони пов'язані зі здоров'ям людини, ознайомимося з поняттям «втома» і «перевтома.
Життя вимагає постійного відпочинку. І найголовнішою ознакою такого відпочинку є сон. Що ж таке сон? Сон — це періодичний стан, під час якого вимикається свідомість і знижується активність життєвих функцій.
Умови міцного сну:
●провітрити кімнату;
●не їсти перед сном;
●не дивитись телевізор;
●не читати «страшні» книжки;
●лягати у зручне ліжко;
●спати не менше 8 год.
Якщо будете допізна дивитись телевізор чи грати в комп'ютерні ігри, це може призвести до перевтоми. У такому випадку кажуть: «У мене стрес!».
Ознаки втоми:
●постійно хочеться спати;
●послабився інтерес до навчання;
●погіршилися оцінки;
●часто болить голова, живіт, спина, виникає біль у м'язах;
Стрес надзвичайно небезпечний для здоров'я. Діти починають частіше хворіти. Сильний та тривалий стрес може спричинити захворювання серця або шлунку.

Спробуємо відновити прислів’я:
Без здоров'я
Наше здоров'я
Здоров’я маємо —не дбаємо,
                                                                                     а втративши, плачемо.
                                                                                                нема щастя.
                                                                                                     у наших руках.
 «Заверши речення»
Для людини важливо чергування відпочинку (сну) і... (активної роботи).
Удень ми ... (працюємо), а вночі —... (спимо).
Виконав діло —... (гуляй сміло).

Пригадайте, що сприятиме зміцненню вашого здоров’я.
1. Світить, зігріває вас, дає життя всьому на землі. (Сонце.)
2. Свіже, чисте і прозоре, без нього не прожити і 5 хв. (Повітря.)
3. Чиста, потрібна кожному, змиває бруд. (Вода.)
4. Вона розвиває м'язи, силу, додає енергії. (Фізкультура.)
5. Він необхідний для відновлення сил. Для дитини потрібен тривати 8-9 год. (Сон.)



2 Природознавство Шкіра.Як берегти шкіру.


Домашнє завдання. Читати с. 157-159.Зошит с. 62-63.

3.Російська мова Учимся работать со словарем.



Упражнение 313 с.158


Немає коментарів:

Дописати коментар