четвер, 14 травня 2020 р.

15травня п'ятниця

1.Природознавство
   Контрольна робота № 6 по темі «Людина та її організм»

1 варіант -хлопчикам

1. Вкажи, яку систему органів утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а)кровоносну систему
б) нервову систему
в) опорно-рухову систему

2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а)  еластичності шкіри
б) роботі м’язів
в) кровообігу

3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а)забезпечує рух тіла
б)переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в)приймає участь в травленні

4. З’єднай системи органів людини і їх значення.

Система
органів чуття



Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.
Травна
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
Система органів
дихання
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
Кровоносна
Керує злагодженою роботою всього організму.
Опорно-рухова
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин до органів виділення.
Нервова
Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.

5. Пронумеруй цифрами « Як подорожує  їжа у твоєму організмі».
__    - пряма кишка,             __  - стравохід,       __  - тонка кишка ,
__ - ротова порожнина,       __ - шлунок,           __ - товста кишка.

6. Доведи, що людина – це живий організм.
_________________________________________________________________________________

7. Напиши декілька правил правильного харчування, яких слід дотримуватися. Пам’ятай, що основою здорового способу життя є правильне харчування.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                  

                      
Контрольна робота № 6 по темі «Людина та її організм»

2 варіант  -  дівчаткам

1. Вкажи, яку систему органів утворюють головний мозок, спинний мозок, нерви.
а) кровоносну систему
б) нервову систему
в) дихальну систему

2. Укажи , завдяки чому організм людини не перегрівається.
а)  потовиділенню
б)  роботі м’язів
в)  кровообігу

3. М’язи мають таке значення :
а) сприймають подразнення з навколишнього середовища;
б) є органом дотику;
в) забезпечують виконання людиною рухів.

4. З’єднай системи органів людини і їх значення.

Система
органів чуття



Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.
Травна
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин до органів виділення.
Система органів
дихання
Керує злагодженою роботою всього організму.
Кровоносна
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
Опорно-рухова
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
Нервова
Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.

5. Пронумеруй цифрами « Як повітря потрапляє до легенів».
__   - гортань,     __   -  легені,      __ - носова порожнина,
__   - бронхи,      __   -  трахеї

6. Чим людина відрізняється від тварини?
________________________________________________________________________________

7. Напиши декілька правил гігієни, яких слід дотримуватися.
Пам’ятай, що здоровий спосіб життя починається із чистоти.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



2.Математика


Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв’язування задач вивчених видів. Обернені задачі

         1. Робота за підручником (с. 172-173)
         Завдання 97.
Треба  вставити замість зірочок такі цифри, щоб рівності стали істинними. Можливо так, а можна інакше.
47 + 38 = 85        27 + 37 = 64        91:13=7
5•16 = 80             4•7 = 28               26•6 = 156
         Завдання 98.Знайдіть і виправте помилки.
5•13 = 650              2•124 = 48       2•24 = 248              3•310 = 93
2•240 = 120          5•130 = 65        3•31 = 930              4 • 30 = 480
         Завдання 99.
хлопчикам                                                                   дівчаткам
92:4 =        168:3 =                                          140:5 =               147: 7 = 
560:8 =     600 : 20 =                                       480 : 40 =             900 : 300 = 
                  Завдання 100. Усне розв'язування задач
• Зі шматка шкіри швець може пошити 2 пари черевиків. Скільки шматків шкіри необхідно придбати, щоб пошити 28 пар таких черевиків? (28 : 2 = 14 шматків)
• Зібравши 60 кг макулатури можна зберегти 1 дерево. Скільки дерев можна зберегти, якщо зібрати 240 кг макулатури? (240 : 60 = 4 дерева)
• В авіакомпанії 5 десятимісних літаків. Кожен літак за місяць виконує 20 польотів. Скільки пасажирів перевезуть ці літаки за місяць? (10 • 5 • 20 = 1000 пасажирів)
         Завдання 101
— Запишіть задачу коротко.
                   У 3 човн.— 27 осіб.
                   У ? човн.— 63 особи
— За коротким записом поясніть числа задачі. Повторіть питання задачі.
— Складіть план розв’язання задачі. (Першою дією дізнаємося, скільки осіб у одному човні — однакова величина. Другою дією відповімо на питання задачі, знайдемо, скільки потрібно таких човнів, щоб розмістити 63 особи.)
         Розв’язання
1) ** : *= *(ос.) — в одному човні;
2) ** : * = * (човн.)
         Відповідь: 7 потрібно таких човнів, щоб розмістити 63 особи.
 Складіть і розв’яжіть задачу, обернену до даної, що розв’язується дією множення.
У 3 човн.— 27 осіб.

 У 7човн.— ? особи
      Розв’язання
1) ** : *= *(ос.) — в одному човні;
2) * помножити * = ** (ос.)
 Відповідь: 63 особи розмістили в 7 човнах.


         Завдання 102
Пришила- ?, на 6с. по 7 г.
Залишилося -5г.
Купила-?
         Розв’язання

         Відповідь: 47 ґудзиків купила швачка.
                  3. Розв'язування логічної задачі
         Завдання 103
Песик Тузик на 12 кг важчий від кота Барсика, а Барсик учетверо легший від Тузика. Скільки важить Барсик?
         Розв’язання
         Якщо Барсик учетверо легший за Тузика, то Тузик учетверо важчий за Барсика. Зробимо схематичний малюнок: накреслимо два відрізки, один з них у 4 рази довший за інший, і позначимо їх різницю числом 12:
         На першому відрізку чотири однакові частини, на другому — одна така частина. На першому відрізку три частини дорівнюють 12 кг. Отже, в одній такій частині 12:3 = 4 кг.
         Відповідь: 4 кг.

3.Літературне читання Робота з Хретоматією сучасної української літератури.


Завдання : підготуйте переказ казки. Перешліть відео.
4. Музика. Повторити пісню.




Немає коментарів:

Дописати коментар